We hebben een retourperiode van 30 dagen, wat betekent dat u 30 dagen na ontvangst van uw artikel de tijd heeft om een retour aan te vragen. Retourzendingen zijn niet meer mogelijk na 30 dagen vanaf de leveringsdatum.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen, ongebruikt of de e-bike moet minder dan tien (10) mijl op de kilometerteller hebben, en alle items die in de doos zaten moeten aanwezig zijn (oplader, sleutels, hardware, enz.), en in de originele verpakking. U heeft ook het aankoopbewijs of bewijs van aankoop nodig.
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via support@Rivenabike.com. Als uw retour wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel samen met instructies over hoe en waar u uw pakket moet verzenden. Artikelen die zonder voorafgaand retourverzoek naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd. Rivena is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van het door de klanten zelf teruggestuurde pakket. U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via support@Rivenabike.com.
Deze voorwaarde geldt alleen voor ongedragen, ongeopende verpakkingen, ongebruikte artikelen, en de e-bike moet minder dan tien (10) mijl op de kilometerteller hebben.
returnRefundPolicy.attention.description